Videa jsou přesvědčivější
Budoucnost už je tady. Většina společností po celém světě již začala používat marketing videoobsahu. Ano, stojí to za to. Nejen proto, že to dělají všichni, ale také proto, že video je jedním z nejuniverzálnějších a nejziskovějších nástrojů digitálního marketingu.
Videa jsou měřitelná
Jednou z nejlepších věcí na sdílení videa na stránkách sociálních médií, jako je Facebook a Youtube, je to, že vám umožňuje sledovat počet lidí, kteří skutečně zhlédli vaše video a sdíleli ho se svými sledujícími. Měření mohou vaší společnosti pomoci určit, která videa a okolní aktivity na sociálních sítích vedly k vašemu nárůstu prodeje.
Video buduje důvěru
Důvěra je základem konverzí a prodeje. Ale budování důvěry by mělo být cílem samo o sobě. Celý koncept obsahového marketingu je založen na důvěře a vytváření dlouhodobých vztahů. Přestaňte prodávat a nechte lidi přijít k vám s tím, že jim poskytnete zajímavé a užitečné informace. Jak jinak to udělat lépe, než s pomocí videa.
Chytré telefony si s videem rozumí
Video a mobil jdou ruku v ruce. YouTube uvádí, že sledování videí na mobilních zařízeních každým rokem stoupá o 100 %. Protože lidé rádi sledují videa na cestách a počet uživatelů chytrých telefonů roste, vaše video publikum je stále větší a větší.