why-video

Popularita videoobsahu
letí do oblak

Video má obrovskou sílu a jeho oblíbenost v posledních letech dynamicky roste. Koronavirová krize tento trend ještě posílila. Spotřebitelům se formát videa líbí protože je snadno stravitelný, zábavný a poutavý. Marketérům se líbí, protože může přinést potenciálně obrovskou návratnost investic prostřednictvím mnoha kanálů. Navíc už dnes nepotřebujete milionové rozpočty a nákladné produkce. I s malým rozpočtem lze natočit kvalitní video, které zaujme.

Videa jsou přesvědčivější

Budoucnost už je tady. Většina společností po celém světě již začala používat marketing videoobsahu. Ano, stojí to za to. Nejen proto, že to dělají všichni, ale také proto, že video je jedním z nejuniverzálnějších a nejziskovějších nástrojů digitálního marketingu.

Videa jsou měřitelná

Jednou z nejlepších věcí na sdílení videa na stránkách sociálních médií, jako je Facebook a Youtube, je to, že vám umožňuje sledovat počet lidí, kteří skutečně zhlédli vaše video a sdíleli ho se svými sledujícími. Měření mohou vaší společnosti pomoci určit, která videa a okolní aktivity na sociálních sítích vedly k vašemu nárůstu prodeje.

Video buduje důvěru

Důvěra je základem konverzí a prodeje. Ale budování důvěry by mělo být cílem samo o sobě. Celý koncept obsahového marketingu je založen na důvěře a vytváření dlouhodobých vztahů. Přestaňte prodávat a nechte lidi přijít k vám s tím, že jim poskytnete zajímavé a užitečné informace. Jak jinak to udělat lépe, než s pomocí videa.

Chytré telefony si s videem rozumí

Video a mobil jdou ruku v ruce. YouTube uvádí, že sledování videí na mobilních zařízeních každým rokem stoupá o 100 %. Protože lidé rádi sledují videa na cestách a počet uživatelů chytrých telefonů roste, vaše video publikum je stále větší a větší.